saccu - 1

nutizie

Ciò chì provoca i sacchetti di ghjocu EVA per fade

Certi amichi anu scontru una tale situazione. Ùn sò micca sapè perchè. U culore di stu saccu di ghjocu hè sbulicatu dopu avè usatu per un bellu pezzu. In origine pensava chì era un materiale chì ùn sguasserà micca, ma avà hè sbulicatu. Allora fighjemu un ochju à i mutivi per quessa. Chì ghjè u mutivu di a sbiaditura di i sacchetti di ghjocu EVA?

Valise à outils rigide Eva personnalisée de qualité

Fattori chì affettanu a fading di plasticaEVAprudutti. U fading di i prudutti plastichi di culore hè in relazione cù a resistenza à a luce, a resistenza à l'ossigenu, a resistenza à u calore, a resistenza à l'acidu è l'alkali di pigmenti è tinture, è e caratteristiche di a resina utilizata. Sicondu e cundizioni di trasfurmazioni è i bisogni di l'usu di i prudutti di plastica, e proprietà sopra citate di i pigmenti, tinture, tensioattivi, dispersanti, resine carrier è additivi anti-invecchiamento richiesti anu da esse valutati in modu cumpletu durante a produzzione di masterbatch prima di a selezzione.

1. Resistenza à l'acidu è à l'alkali U fading di i prudutti di plastica culurata hè in relazione cù a resistenza chimica di u colorante (resistenza à l'acidu è à l'alkali, resistenza redox).
Per esempiu, u molibdenu cromu rossu hè resistente à l'acidu diluitu, ma hè sensibile à l'alkali, è u cadmiu giallu ùn hè micca resistente à l'acidu. Questi dui pigmenti è a resina fenolica anu un forte effettu riduzzione nantu à certi coloranti, affettendu seriamente a resistenza di u calore è a resistenza di u clima di i coloranti è causendu fading.

2. Antioxidazione: Certi pigmenti urgànichi svanisce gradualmente per via di a degradazione di macromolecule o altri cambiamenti dopu l'ossidazione.

Stu prucessu implica l'ossidazione à alta temperatura durante a trasfurmazioni è l'ossidazione quandu scontru oxidanti forti (cum'è cromate in cromu giallu). Quandu i laghi, i pigmenti azoichi è i chrome yellow sò mischiati, u culore rossu sguasserà gradualmente.

3. L'stabilità termale di i pigmenti resistenti à u calore si riferisce à u gradu di perdita di pisu termale, decolorazione, è fading di u pigmentu sottu a temperatura di trasfurmazioni.

L'ingredienti di pigmenti inorganici sò ossidi di metalli è sali, chì anu una bona stabilità termale è una alta resistenza à u calore. Pigmenti fatti da cumposti urgànichi vi sottumettenu cambiamenti in a struttura moleculare è una piccula quantità di descomposizione à una certa temperatura. In particulare per i prudutti PP, PA è PET, a temperatura di trasfurmazioni hè sopra à 280 ° C. Quandu selezziunate i coloranti, da una banda, duvemu attente à a resistenza di u calore di u pigmentu, è da l'altra banda, avemu da cunsiderà u tempu di resistenza à u calore di u pigmentu. U tempu di resistenza à u calore hè di solitu 4-10rain. .

 


Tempu di post: Jul-12-2024