U saccu di parlante EVA hè un articulu assai convenientu per noi. Pudemu mette qualchi oggetti più chjuchi chì vulemu portà in questu, chì hè cunvenutu per noi di portà, in particulare per l'amatori di musica.
Pò esse usatu cum'è un saccu di parlante EVA, chì hè un bonu aiutu per MP3, MP4 è altri dispositi per esse usatu fora. L'amichi spessu volenu ghjucà fora, ma quandu ci sò parechje persone, ùn ponu micca sente solu. Cù un saccu di parlante EVA, pudete sparte a musica in muvimentu cù i vostri amichi. È pò ancu tene e cose chjuche è prutegge MP3 è MP4 da esse scratched. Ùn mancate micca !
L'usu di u saccu di parlante EVA:
Speaker Portable: A tecnulugia unica di u sonu di u pianu pianu pò esse furnita à qualsiasi lettore di musica portatile, chì permette à l'utilizatori di gode di l'incantu musicale purtatu da i parlanti portatili in ogni mumentu è in ogni locu. Lasciatevi liberà da e catene di l'auriculare è gode di a musica in ogni momentu è in ogni locu. Quandu u saccu di parlante hè cunnessu à a fonte di sonu, hè alimentatu da duie batterie AA, è u parlante di u pannellu pianu nascostu riproduce effetti di sonu di prima qualità. Sia u zipper di u saccu di parlante hè chjusu o micca, u sonu hè ghjucatu da u parlante oculatu in questu.
Borsa di trasportu di moda: Ogni borsa di parlante hà un saccu di maglia integratu per mette u vostru lettore di musica portatile. L'internu hè fattu di tela di seta di alta qualità, è u corpu di u saccu hè fattu di materiale EVA, chì si senti bè è hà una forte resistenza à u scossa. Ùn pò micca solu prutegge bè u vostru lettore di musica, ma riflette ancu u so cuncettu di cuncepimentu di moda.
U saccu di parlante hè adattatu per i ghjovani è di moda, in particulare i ghjovani chì anu digià lettori di musica portable; hè ancu adattatu per e donne incinte, i zitelli è i studienti; u pruduttu hè faciule d'utilizà, basta mette u lettore di musica portable in u saccu di parlante è inserisce l'interfaccia audio. Sia in casa, in strada, o in natura, pudete gode di a musica cù l'amichi intornu à voi.
Tempu di pubblicazione: 28-oct-2024