Cumu trattà cù e macchie d'oliu nantu à i sacchetti EVA
Sè vo avete una amica femina in casa, allura vi tocca à sapè chì ci sò assai sacchetti in u so armariu. Cume si dice, pò curà tutte e malatie! Sta frasa hè abbastanza per pruvà quantu sacchetti impurtanti sò, è Ci sò parechji tipi di sacchetti, è i sacchetti EVA sò unu di elli. Allora cumu si tratta di e macchie d'oliusacchetti in EVA?
1) Quandu si pulisce u pruduttu, pudete aduprà detergente per lavà direttamente e macchie d'oliu. Se u tessulu hè nìvuru, rossu è altri culori scuri, pudete aduprà lavare in polvere per spazzola ligeramente.
2) Per i tessuti bianchi puri, pudete aduprà bleach diluitu (diluzione 1: 10) per spazzolà direttamente e macchie d'oliu cù una spazzola di denti per sguassà.
3) Immergete in sapone per i piatti per 10 minuti (aghjunghje 6 gocce di sapone per i piatti à ogni bacinu d'acqua è mischjà uniformemente), è poi eseguite u trattamentu di rutina.
4) Prima di pulizziari, dilute cù l'acidu oxalic è sguassate l'area contaminata cù un cepillo di denti, è poi eseguite trattamentu di rutina.
Tempu di post: Aug-05-2024